Bio izomtömeg növelésről

Sziasztok!
Egészen biztosak vagyunk abba, hogy hallottátok már a bio izomtömeg növelésről! Manapság egyre fontosabbá válik az étel allergiás és a kicsit tudatosabb fitnessezők körében. Nézzük meg közelebbről az alapelveket:
1, Ahhoz, hogy bio izomtömeget növelj, elengedhetetlen az izmok energia ellátását biztosító összetett kalóriák bevitele. A kalória minősége kiemelkedő jelentőségű, azaz a tápanyagtartalom egységnyi kalóriárára vetítve a legnagyobb legyen.
2, Az izmok növelésének feltétele, hogy elég zöldséget, gyümölcsöt fogyasszunk. Ugyanis a pluszban bevitt vitaminok felszívódása fokozódik, ha mellette természetes vitamin és ásványianyag forrással is gazdagítjuk menünket. Az antioxidánsok, és egyéb fitokemikáliák természetes védelmet jelentenek az izmok mikro-sérülései ellen az izomépítés alatt.
3, A fehérjék nélkülözhetetlenek az izomszövet rostjainak erősödésében. Ezek a fehérjéknek a leggazdagabb forrása a különböző babfélék. Valamint a magok.
4, Váltsatok át fehér rizsről vagy barna rízsre, vagy gyorsan elkészülő quinoa-ra, hajdinára, vagy éppen kölesre.
5, Tejfehérjepor és szójafehérje helyett inkább a kendermagfehérjére vagy a rízsfehérje porokat érdemes fogyasztani.
6, A vega testépítés nem csak azt jelenti, hogy a húst és tejtermékeket helyettesítjük sokkal magasabb tápértékű, szelektált növényi alternatívákkal. Azt is jelenti, hogy ne együnk gyors felszívódású pékárukat, vagy gyors kajákat.
Folytatása következik. 🙂
Ha többet is szeretnél megtudni a pontosabb módszerekről, eredményekről, akkor gyere el és tanuld meg az alapokat, gyakorlati módszereket tőlünk!
Jelentezz ingyenes előadásunkra!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *