3 legsikeresebb trükk a fogyáshoz

Nézzük sorra a trükköket:

1, Olyan fogyókúrát válasszunk, amely elég kiegyensúlyozottan tartalmaz fehérjét-szénhidrátot-és zsírt juttat a szervezetünkbe, kalória nagysága pedig eléri a 2100-2300 kcal egy nap. Alapvető, hogy ne vonjuk meg magunktól a testünk építő köveit, és energiát, hiszen annak súlyos hatásai lehetnek. Vannak diéták, amelyek a szénhidrátokat zárja ki, van ami a zsírt. Ezeket egyébként sem tudjuk kizárni véglegesen, és semmi értelme sincsen, sőt csak kárt teszünk vele szervezetünknek. Helyette úgy építsük fel a napi étrendet, hogy legalább 5-ször étkezzünk, ezáltal csökken az éhség érzet. Hagyjuk el a tejtermékek nagy részét, csökkentsük heti 2-re a húsfogyasztásunkat. Együnk minél színesebben, változatosabban.

2, Kezdjük el a táplálkozásunk megváltoztatásával a mozgást. Olyan mozgásformát válasszunk, amely örömet okoz, nem jár fájdalom érzettel, amely nem terheli túl a testünket. Ilyen lehet az úszás, a séta, a Nordic-walking, bringázás, az Etka-jóga, vagy bármilyen más jóga. Kezdetben heti 3-szer majd folyamatosan emelve jussunk el heti ötszöri mozgás gyakorlásához.

3, Szervezzük meg az életünket, rendszerbe. A rendszeresség megadja a gerincét a napunknak. Megfelelő minőségű alvás, megfelelő táplálkozás, megfelelő mozgás, és megfelelő életvitel hozzásegít minket nem csak a nagyobb stressztűrő képesség eléréséhez, hanem a több energia szinthez, és a nagyobb ellenálló képesség megszerzéséhez is.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *